Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ


Μετά την σημερινή συνάντηση του Προέδρου του 
ΛΑ.Ο.Σ με τον κ. Θωμά Τσιαβέ και την προσχώρησή 
του στο ΛΑ.Ο.Σ, έγιναν οι ακόλουθες δηλώσεις:

Γ. Καρατζαφέρης: Ο ΛΑ.Ο.Σ. καλοδέχεται τον κ. 
Θωμά Τσιαβέ, οργανωτικό στέλεχος της ΟΝΝΕΔ και 
πιστεύουμε ότι θα προσφέρει σημαντικά με τον 
ερχομό του εις την οργάνωση του κόμματός μας. 
Προέρχεται από την Ελασσόνα, από τη Λάρισα και 
κομίζει την επιθυμία μιας σειράς πολιτών να 
συνταχθούν κοντά μας. Καλώς ήρθατε κοντά μας!

Θ. Τσιαβές: κ. Πρόεδρε, είναι τιμή μου και χαρά μου 
που προσχώρησα στο δικό σας κόμμα, γιατί είμαι 
πολύ αγανακτισμένος από το κόμμα που ήμουν πριν 
και μεταφέρω όλη την αγανάκτηση και πολλών 
άλλων, από την Ελασσόνα, από το χώρο της 
δουλειάς μου και από παντού. Είμαι πολύ ευτυχής.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 σχόλια: on "ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ"