Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Μήνυμα του Σάββα Χατζηπαρασκευά από την ΓΑΔΑ


Για 6η ημέρα παραμένω όμηρος του νομικού μας συστήματος, αρνούμενος την επί πληρωμή ατιμωτική αποφυλάκισή μου για πρωτόδικες καταδίκες μιας υπόθεσης που μας βρήκε ουσιαστικά δικαιωμένους στα αστικά δικαστήρια, όταν δημοσιεύσαμε και καταγγείλαμε πραγματικά ατιμωτικές ενέργειες κρατικών υπαλλήλων.

Όμως, η προσωπική μου περιπέτεια λίγο με απασχολεί, αποτελώντας δεύτερη προτεραιότητα στις σκέψεις μου, στις οποίες ένα και μόνο κυριαρχεί. Ο Κοινός μας Αγώνας για την προστασία της Πατρίδας, για την εξασφάλιση της κοινωνικής και Εθνικής συνοχής, για την επιβίωση των Ελλήνων. Από την προηγούμενη Τετάρτη το απόγευμα, ημέρα προσαγωγής μου μαζί με δεκάδες άλλους συναγωνιστές από την πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα, γιατί εγκληματήσαμε κρατώντας ελληνικές σημαίες και ψάλλοντας τον Εθνικό μας Ύμνο, μόνο οι φωνές τους αντηχούν στο μυαλό μου και μόνο τα αποφασισμένα πρόσωπά τους πλημμυρίζουν τη μνήμη μου.

Συναγωνιστές και Έλληνες από κάθε πολιτικό χώρο και κάθε πολιτικής καταβολής που αποφάσισαν να λάβουν τις τύχες του τόπου και του Έθνους στα χέρια τους. Όπως όλοι εσείς, που σήμερα υπό την σκέπη της Επιτροπής Εθνικής Σωτηρίας παραμερίζετε κάθε πιθανή διαφορά τάσσοντας εαυτούς στην πρώτη γραμμή του Αγώνα. Παραμείνετε όρθιοι και περήφανοι στις επάλξεις και η Νίκη μας, Νίκη όλων των Ελλήνων, αποτελεί ιστορική νομοτέλεια. Είμαστε καταδικασμένοι να νικήσουμε, αρκεί να είμαστε αυτοί που πρέπει, εκεί που πρέπει, την ώρα που πρέπει.

Σάββας Χατζηπαρασκευάς
εκδότης της εφημερίδας «Στόχος»

Ελληνικές Γραμμές


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 σχόλια: on "Μήνυμα του Σάββα Χατζηπαρασκευά από την ΓΑΔΑ"